20årskris jojagtackar ja...

Hey, jag saknar att göra sånna där vrålspontana grejer. Våldgästa folks hem. Åka och äta stora byttor med glass. Grilla i Vinberga med ett gäng polare. Att åka och käka mat med gänget på håltimmarna.
Vart är alla. Alla bara spreds för vinden. Som vi egentligen alla visste att vi skulle göra, men ingen riktigt ville tänka på. 

Jag kommer på mig själv att sitta och önska att jag hade en redig svenskauppsats att göra. Eller ett engelskaprojekt. Men hallå, vad är det här liksom. Jag var ju jätteskoltrött nyss. Eller nyss. Det var ju ett tag sen. Tiden går så himlarns fort. Eller, det känns liksom att livet rusar förbi medan jag står bredvid och tittar på.
Jag vill så gärna vara med. Vara en del av livet alltså. Men jag vill inte kasta mig in utan att veta vad jag ska göra. Det känns som att det kommer bli magplask då. Men jag är så sugen på förändring. Att något händer. Något annat än det här.

Snälla ge mig ett tecken någon. Vad fanken ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: Vickan

Du... du är inte den enda. Jag vill oxå ibland ha engleska eller nåt sånt. Det är konstigt men fan jag vill det. Saknar skolan, och saknar er.

2008-10-26 @ 17:49:54
Postat av: AeroTech

livet suger.. lev med det.. :P

2008-10-27 @ 16:35:30
URL: http://aerotech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0