gawaa

Hjälp. Spindeln som sitter på min vägg leker "ett-två-tre-ost" med mig!  Varje gång jag vänder blicken mot datorn så kryper den närmare och närmare, men när jag vänder mig om för att titta på den så sitter den galet stilla. Vad håller den på med? Är den ute efter att psyka mig? I sånna fall är det bara att gratulera för den lyckas tammefan.
Jag kan itne ha ihjäl den heller får då blir det blodsplatter på tapeten, och det är ju ungefär lika trevligt som ordet låter när man säger det. Inte alls med andra ord.

Jag får väl gå ner och ta mig en frukostmacka och hoppas på att den antingen har flyttat sig till någon annans rum, eller självdött, när jag kommer tillbaka. Men om jag känner spindlarna i det här huset rätt så kommer den istället kila iväg till klädhögen som ligger mitt på mitt golv, för att sen gömma sig där och hoppa fram när jag ska ta på mig något därifrån vid ett senare tillfälle.

Jaja. focus on Ryan Atwood stina, focus!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det var lagom långt..

2008-10-14 @ 20:35:51
Postat av: stinan

skönt att du äntligen är nöjd..

2008-10-23 @ 02:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0