If I drown tonight, bring me back to life..

Hah! så tokigt det kan bli. Läste just stolen som i möbeln stolen istället för stulen på engelska stolen. höhö.
Jag är ungefär lika trött som den där meningen var obegriplig så det kanske är dags att jag sover.

Sen stack just en mygga mig. I benet. Vaffan lixom, den ska ju vara död nu. Det är ju svinkallt.

Äh, nu kryper jag ner under duntäcket. Jag ska ju upp tidigt imorgon. Mamma fyller och sen ska jag klippas och färgas. Blond eller brun, blond eller brun. Hmm. Vi får väl se. Nattis

Kommentarer
Postat av: nannes

Definitivt brunt tycker jag! Du passar i mörkt hår så det skulle nog bli skitläckert :)

Hälsa grattis till mor din :)

2008-10-09 @ 10:52:21
Postat av: macke

Du skriver faktiskt väldigt bra Stina, du borde göra nått coolt med det nån gång.



När kommer du hem till oss och hälsar på förresten, vore kul att se dig snart. Jag måste passa på och skryta med att bo i hus, det kan vara sista gången på ett tag.

2008-10-09 @ 12:19:14
URL: http://wordofmouth.blogg.se/
Postat av: stinan

well, det blev mörkt som förut..vad kan jag säga, jag är feg. Nejvars men har fulat så mycket med håret på sistone att det förmodligen hade blivit jätteschletet om jag gjorde något blekande med det..

ska jag göra du ^^

2008-10-09 @ 23:56:13
Postat av: stinan

oj, tack så mycket macke. jag vet inte riktigt vad det där coola skulle vara men jag spånar för fullt på mina framtidsplaner. Har du ett bra förslag lyssnar jag gärna :P



ja nu blev det ju så coolt att vi sågs idag faktiskt. i Ungefär fem minuter (dumma stressjobb) men jag skulle faktiskt gärna vilja hälsa på. Måste bara hitta någon dag det passar och dessutom komma över min oerhörda rädsla för dig. Går i fobikurs nu men det är svårt att säga när jag kan vara botad :P

2008-10-09 @ 23:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0