My addictions

Jag häver i mig solrosfrön. Ja, det är sant, jag är fast i solrosfröträsket igen. Fast, det är väl iallafall bättre än choklad. Får man hoppas. En gång kände jag att jag tyckte om en kille bättre än solrosfrön. Det var stort.

Idag har jag käkat lunch med Vickis och Flisan på stan. Pitabröd med kycklingfile och thatziki. Alla tre. Jättegott.
Sen köpte jag två filmer billigt på Maxi. Bara för att. Så nu om en stund ska jag bädda allderles rent och mysigt i min säng ( där man knappt får plats för alla kuddar), sen ska jag krypa ner under duntäcket och titta på en av filmerna. Krama min kudde lite.
Eller så gör jag allt det dära när jag har suttit och ritat ett tag vid teven. Hmm. Kanske tänder jag ljus. Kanske tar jag en halvtimmesdusch.
Min älskade morfar kom hit och matade alla djuren idag, så det slipper jag. Helt underbart. Annars hade jag fått ta mig ut i mörkret nu och göra det. Och så hade jag förmodligen ramlat i dammen. För så klantig är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0