Shrink

Hallå, jag har blivit något konstigt musikblandningsfreak. Jag har världens mest varierande och konstigaste musiksmak. Allt var så mycket lättare när jag var allt igenom metal. Buhu. Min playlist är så lustig. Som i konflikt med sig själv liksom.

Jag har kollat på diverse skolor som har linjen grafisk speldesign. Det gick fort. Eftersom det bara är typ två. Hur som helst. Jag har kollat på båda innan. Egentligen borde jag ringa till dom och fråga lite. Hur stor jobbchansen är. Hur mycket man tjänar i genomsnitt ( det är högre än medel i alla fall ser det ut som) . Och så skulle jag behöva veta hur många av dom som orkar hålla på med det resten av livet. Jag menar, det är ju inte ett vanligt 9-5 jobb där inte ( snacka om att Dolly Parton nynnade i min hjärna där). Det är ju snarare så att man jobbar i stora projekt då det är jättestressigt vissa perioder osv osv.
Jag menar. Jag vill kanske eventuellt även har möjligheten att föra mina  underbara gener vidare i framtiden. Funkar det i den branchen.
Oh my. Vad ska jag göra. Jag vill inte vara vuxen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0