whata?

Alltså, jag var helt säker på att jag skrev ett inlägg igår. Men det gjorde jag tydligen inte. Skumt.

Idag inhandlade jag två par jeans och en grå stickad mysetröja med vrålstor krage.
Jag som hade lovat mig själv att inte shoppa kläder förren jag har tid att åka till tranås (min favvoaffär ligger där) eller till linköping, men jag ska ju ut imorgon och hade total jeanspanik. Så jag gav upp.

Hämtade även fotona från grekland som vi tog med undervattenskameran. haha. Alltså, roligare samt mer osmickrande bilder får man leta länge efter. På en bild ser jag ut som ett sjögräs. Det är den enda beskrivningen ni får. Fantiserandet är upp till er.

Jag är även friskare idag. Kroppstemperatur nere på 36 igen och jag kan iallafall andas med ena näsborren. Hurra.
Det blir dock ändring på det imorgon eftersom det är jobbardags på dagiset imorgon. Om jag inte har missförstått datumet. Det är fullt möjligt.
Jag både längtar lite och tycker att det ska bli pissjobbigt. Hoppas mina favvoungar är där (okej, jag vet att man itne* ska ha favvoungar, men vadå, jag tycker det är mest mänskligt att ha det. Och okej, så länge man inte behandlar barnen olika för det). 
Efter dagisandet är det snabba puckar hem som gäller för att duscha och klä om för kvällen. Förfest hos Jessi. 
Sen är det ut som gäller. Brygget eller Harrys- exposed. Det är sånt som märks.  Mig spelar det faktiskt ingen större roll. Jag ska bara dricka mig så där lagom mysefull ( jag kommer få äta upp mina egna ord) och sen ska jag vara på mitt bästa sprudlande** humör. Skitkul ska jag se till att ha. Basta.

* varför är det näst intill omöjligt att stava inte rätt?

** sprudlande är kanske mer önskedrömmande. Men jag kommer vara glad, exalterad och lite småstickig. På mitt bästa humör helt enkelt. :D

Kommentarer
Postat av: AeroTech

Stina! Favvoungar behandlas alltid olika än de andra! Och det är helt okej.. Jag är en favvounge... :P

2008-10-17 @ 10:48:16
URL: http://aerotech.blogg.se/
Postat av: stinan

ja jag med. men det är väl inget man ska skylta med :P

2008-10-23 @ 03:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0