hey buy me

Alltså, pojkar och flickor. Det är mycket lättare för er om ni följer bloggen genom bloggkoll ( liiiiten yttepyttig knapp precis under lastfm listan på vänsterkanten, följ bloggen står det nog). Där står det ju så fort jag har skrivit ett nytt litet inlägg. Ytterst smidigt faktiskt.
Tänkte bara att jag skulle informera om detta eftersom ni är klart fler än två som läser bloggen.

Plus, kommentera gärna. Jag gillar sånt. Faktiskt. Om inte för att mätta mitt enorma bekräftelsebehov, så för att jag ska kunna veta om det är något speciellt ni vill veta.
Och så är jag sjukt bra på att analysera diverse problem åt människor. Seriöst. Hade det funnits någon form av karriär inom det området så hade jag tjänat stora pengar. Inte för att framhäva sig själv eller något alltså. Eller jo föresten, det är precis vad jag gör.
Mina vänner säger att jag tänker allderles för mycket för mitt eget bästa, och att jag inte borde lämnas ensam med mina egna tankar. Det är förmodligen helt sant. 

Hur som helst. Vågar ni, dela med er. Jag analyserar, och kommer förhoppningsvis med ett tillfredställande svar. Förutom när det kommer till analyserande av mitt egna uppfuckade känsloliv. Där har jag inga logiska förklaringar. Tragiskt men sant. Där arbetar min förmåga mot mig så att säga.

Nej nu ska jag sluta sälja mig själv (jag vet, det lät inte ett dugg bra). Men vadå föresten, köp mig för fan. Jag kan vara som ett litet gulligt husdjur. Typ katt. Katt vore perfekt. Fri att göra vad jag vill. Ett djur med lite attityd. Ge mig bara mat och klappa på mig när jag ber om det så kommer jag vara världens bästa.

Budet börjar på 100 :-
 

Kommentarer
Postat av: Vickan

Här har du din bekräftelse:

Jag läser din blogg...och jag gillarn. Hehe :p

2008-10-23 @ 12:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0