Revbensspjäll och infödingar

Okej, så inatt fick jag ytterligare ett bevis på att min hjärna och själva jag har sina egna,åtskilda, liv och att vi skulle må bäst av att separera. Hur som helst.
Här kommer snabb summering av nattens dröm:

En gammal vän sedan mellanstadiet var här och skulle ställa undan sin bil i vårat garage under vintern. En militärgrön gammalgammal bil med lila klädsel. Snyggt. 
Bästa var att vi åt revbenspjäll, och att garaget såg ut att vara inrett av en galen katttant med en förkärlek för mintgrön och plastrosa..

Sen sa jag till vännen att mina fingrar var så skrynklig för att jag hade badat. Sen var jag Indiana Jones (typ) och kutade omkring i djungeln* med infödingarna. Huga.

* Finns det något vettig anledning till varför djungeln stavas med D och inte utan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0