Hiro hallå?

Hallå. Kan någon vara snäll o stoppa tiden ett tag eller? Vart fanken är Hiro när man behöver honom?

Allt går så sjukt snabbt. Det är fredag idag. Vilket innebär att det är måndag om tre dagar. TRE DAGAR! hjälp.
Hur ska jag hinna fixa allt. Måndag är typ enda dagen för annars jobbar jag ju. men det känns lite väl panikigt. Samma dag man åker liksom. Bådar inte gott för fem öre. Fast o andra sidan. Det viktigaste brukar man ju få med sig. Typ pass,mobil,biljetter och pengar. Sen klarar man sig ju, egentligen. Bara man har tillräckligt med pengar vill säga.

Gudars. Det är ingen som anmäler sig frivilligt att vara min packniningsslav? Det enda jag kräver är att du inte är kleptoman och att du har redigt flinka fingrar. Det är mycket som ska packas. Att vara scout är ett plus, dom är bra på att packa har jag hört. Äh usch, nu ska jag sätta på en till tvätt innan jag beger mig till jobbet.
ciao 

Kommentarer
Postat av: nannes

räcka upp hand

mej vara duktig packare, höhö :)

2008-09-13 @ 10:38:38
Postat av: stina

men du är ingen scout? :P

2008-09-14 @ 23:34:05
Postat av: nannes

Hmm.. Nää men jag har nog flinka fingrar iallafall :P det är ju alltid nått ;) och ingen kleptoman heller :D

2008-09-15 @ 09:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0