tick tack

Tick tack tick tack tick tack tick tack...

Fick just ett sms. Planet är försenat med två timmar. Vi åker samma tid vi hade lanerat från början iallafall. Bättre att vara tidig och vänta liksom. Och mer tid i taxfreen mehehe. M&M's är ett måste på planet.

Jag är färdigpackad. Tror jag. Fick dock be mamma om hjälp med att tala om vad jag kunde skippa att ha med mig när jag hade vägt väskorna förut. 14,8 kg är att balansera lite väl nära gränsen när väskan får väga högst 15 liksom. Och handbagaget vägde 5 kg, som det får göra. Fick plocka ut lite grejer där med.
Höjdpunkten var i lördags när jag började packa och insåg efter lite räknande att jag hade packat ner 16 linnen. För 14 dagar. Bra tänkt där haha. Mig i ett nötskal.

Nu ska jag rita igen. Och försöka andas lite. NERVÖS. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0