fiskpinnar nonexisting

Vi har alltid fiskpinnar i frysen. Alltid. Utom idag. Jag förstår inte. Vem har ätit upp dom och inte köpt nya. Vad ska jag nu äta? baaah!

I lördags köpte jag ett nytt tvspel för tvåhundra kronor. Jag tjänade typ fyrahundra på den affären. Jätteekonomiskt.
Sen roade sig Jimmy med att kasta jordnötter ner i min urringning. En av jordnötterna kunde jag inte hitta igen. Tills jag upptäckte att den hade bosatt sig i min navel. Hur sjukt är inte det.

I fredags brottade Jakob och Donken ner mig på marken. Donken satte sig på mina ben och Jakob höll fast mina armar. Sen målade dom en bläckmustasch på mig. Jag var helt chanslös. Det känns lite oroväckande. Jag som trodde att jag var kapabel till att försvara mig.
Mustaschen blev hysteriskt ful. Det estetiska är inte Jakobs starka sida uppenbarligen. Plus att jag såg ut som min pappa enligt Lollo. Hon kunde inte titta på mig utan att kvävas av skratt, enda tills jag stängde in mig på badrummet och tvättade av den.
Jag passade inte så bra i mustaschen. Men andra ord tänkter jag aldrig skaffa någon. Det är inget för mig helt enkelt.  Tack Donken och Jake, då vet jag det.
Jag funderar fortfarande på en passande hämd. Någon som har ett förslag?

Det här inlägget är inte skrivet i kronologisk ordning överhuvudtaget. Det kanske märks. Ni får helt enkelt stå ut.


Kommentarer
Postat av: Vickan

haha, i naveln! komiskt :p

2009-04-21 @ 21:24:25
URL: http://annavictorianilsson.blogg.se/
Postat av: nannes

ohh, va sugen man blev på fiskpinnar nu då! :)

2009-04-21 @ 22:06:31
Postat av: stina

vickan: OM det var. Tur att jag hittade den innan den bosatte sig där på allvar



nannes: ja jag säger ju det, mer fiskpinnar åt folket

2009-04-22 @ 16:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0