The show must go on..

Förövrigt så gjorde jag i mitt lite tveksamma tillstånd ett sånt dära testgrejs förut. När man shufflar låtar och skriver ner låttitlarna i ordning som svar på typ trettio frågor.
Från början var det mest för mitt eget nöjes skull. Ett sånt där test som man gör i ren tristess och nyfikenhet för att sen skämmas lite över och sen radera från jordens yta.
Nog med förklaringar, ni fattar grejen.
Det jag ville komma fram till var endå att min orginalplan sprack lite den här gången. Det blev inget raderande från jordens yta, utan jag bestämde mig istället för att dela med mig av den lite. För svaren blev ovanligt underhållande.
Eller ja, om man känner mig är svaren underhållande. I annat fall kanske det inte är riktigt samma sak. Eller så är det det. Ähh. Kolla om ni orkar. Och gör ni inte det så lyssna på Full Moon med The Black Ghosts istället. (länken är till Spotify. Har du inte Spotify så tycker jag synd om dig och hänvisar till youtube istället).



1. Hur mår du idag? Reborn
2. Hur kommer dagen idag vara/vart? The Mundane And The Magic
3. Vad var det första du tänkte när du vaknade? Please Forgive Me
4. Vad är det sista du kommer tänka innan du somnar ikväll? Resurrection
5. Vad skulle dina vänner ge dig för namn om dom fick välja åt dig? Limbo
6. Hur är det med kärleken? Ascensionnature Boy
7. Vilken låt passar mest den du håller kär? Broken
8. Hur mår dina vänner? I Just Died In Your Arms
9. Tycker dina vänner om dig? Entering Eternity
10. Hur ser folk dig? So damn Clever
11. Spanar folk in dej? The Band
12. Är du bra i sängen? The Show Must Go On
13. Har någon sexfantasier om dig? After Your Gone
14. Kommer du alltid bo kvar i Sverige? 20 Years of Snow
15. Hur kommer du dö? Hole In The Ground
16. Vad skulle du ha hetat om du var född i framtiden? Psychic Suicide
17. Vilken är din oturslåt? Ask Me Now
18.Vilken är din turlåt? When You Were Young
19.Vilken låt beskriver ditt utseende mest? Dance of the Manatee 
20. Vilken låt beskriver din personlighet mest? Fotballer's Wife
21. Hur är det med ditt liv? Sanctuary
22. Hur kunde det varit i ditt liv om du valt andra vägar? Home of The Knave
23. Vad ska ditt första barn heta? Sword of Glory
24. Hur kommer ditt liv bli? Killing Me Killing You
25. Vilken låt stämmer mest in på dina föräldrar? Enclave
26. Hur kommer sommaren bli? Velvet Morning
27. Finns det någon som är hemligt kär i dig? Underclass Hero
28. Kysser du bra? Promise
29. Mår din kropp bra? Like a Virgin
30. Får du tillräckligt med sex? No One But You


Slutsummering:
Det är oerhört fint att mitt utseende kan beskrivas med en dansande sjöko, att mitt namn borde vara Limbo och att min kropp mår som en oskuld. Hela den här listan stämmer skrämmande bra. Förutom att jag faktiskt redan nu kan lova att min förstfödda aldrig kommer få namnet Sword of Glory. Någon måtta för det vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0