The kodmall war

Jag försöker göra en snygg bloggdesign. Men jga håller på att bli tokig på den här kodmallen. Varför vill den inte. Och varför vägrar den lägga in bilder som är större än 1000px som bakrund. Jag vill inte behöva repetera skiten. Bajs bajs bajs. 

Det känns lite som att jag har gjort mer saker idag än vad det har funnits timmar till. Som att idag helt plötsligt blev ett par timmar längre, lixom. För att jag skulle få plats med allt.

Jag klev upp tidigt för att åka iväg och laga min bil. Medan den lagades så traskade jag omkring i skogen i närheten av bilmekanikern. Fint var det. Hittade en mysig glänta. Sen vad bilen inte trasig längre. Det kostade rätt billigt och jag blev glad. 
For in till Motala för att träffa Marie och Viktoria. Äta lunch. Kycklingbollar, ris och sötsur. Galet gott. Och mättande. Är fasiken fortfarande mätt. 
Gick på stan. Letade Iphone 3Gs. Den är slut, fast det var väntat. Får skriva upp mig i kö. Kompensationsköpte en tröja. Grå och mysig. Köpte även dammsugare, smörknivar, sax och annat nödvändigt. Och block. Massor av randiga block. Sen skjutsade jag hem Vickan och åkte hem. 
Var hemma i en timme, strulade med adressändringen. Åkte tillbaka in till stan. Var hos tanläkaren. Dom krafsade lite på mina tänder och konstaterade att allt såg perfekt ut. Körde in ett par sånna där röntgengrejer i munnen. Det gjorde ont men inte lika ont som jag mindes det. Eller så har jag bara lärt mig gapa större, vad vet jag. Dyrt som fanken blev det. Hysteriskt. För lite krafsande på tänderna. Därefter åkte jag hem igen och nu ska jag packa kläder. 

Packa kläder är inte ett dugg kul. Inte att packa överhuvudtaget föresten. Men nödvändigt säger man. Så det är väl dags att sätta igång.
Men då vet ni, att en ny blogg kommer såfort jag och kodmallen har kommit överens. Och tills dess kommer det bli rätt tyst här. Kanske. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0