The Law of Murphy

Sådärja. Så var nya bloggen klar. Eller ja, så gott som. Efter ett långt och ihållande krig mot kodmallen, där båda led stora förluster, så bestämde jag mig för att hissa vitt flagg och byta idé helt. Så nu får det vara klart. Tills jag orkar börja kriga igen.

Bilderna i bakrunden kan jag inte ta någon kredit för alls. Dom är från Elle. Såg dom för ett tag sedan i tidningen och tyckte att dom var så fasansfullt vackra. Så jag ninjade dom till det här.

Så. Sitt inte kvar här för all del. Hoppa över till den nya. Glöm inte att prenumenera via Bloglovin, och ha en himlarns trevlig kväll. Eller errm natt är det visst. Eller morgon kanske. Hursomhelst. Här är länken till den nya. Ciao.


                                                                                   

                                                                                    
  - The Law of Murphy -










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0