namn

Och som vanligt har jag stora namnproblem till bloggen. Det bara låser sig. För jag är en namnperfektionist. Det känns lite som att tattuera sig. Det må låta fånigt, men så är det. Så känns det. För jag tänkte leva med den nya bloggen ett tag. Då är det ju bra om man har ett vettigt namn lixom. Stinamaria låter inte bra. Och någon vettig psedonym har jag inte. Det jag blir kallad för mest numera är antingen Staajna eller Steinwulf. Inget som klingar sådär jättebra kanske. Man skulle ha hetat något typ jag vet inte, mer exotiskt. Typ Freja eller Gwyn. Men nej då. ÅÅh. 

Kommentarer
Postat av: nannes

stinamaria låter visst bra..! vackert faktiskt. Kanske efternamnet med på ett hörn också.

Det är ju du och bloggen ska väl handla om dig. Kan inte passa bättre då =) Men det är ju bara vad jag tycker.

2009-08-16 @ 14:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0