varmt javisst

Det är varmt så in i skogen i huset. Ute med för den delen. Jag klagar inte. Jag bad om en sista glimt av sommaren och fick den. Jag är evigt tacksam. Helt ärligt. Jag typ drivs enbart av solceller.

Mamma har varit och tagit kort på min lägenhet. Den ska tydligen vara "fräsh". Det låter lovande. Jag kan inte få fräsht att låta negativt hur jag än försöker. Fast den är liten. Men det visste jag ju. Men jag vet inte för all del vart jag ska göra av min dator. Det bekymrar mig aningen. Jag har, som med mycket annat, utvecklat en relation med den och det känns taskigt att lämna den hemma. Det verkar som att jag måste göra ett val mellan soffa och dator. Det är svårt. Jag har alltid velat ha en soffa. Skrot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0