Duuuh!

Som sagt var. Inget blir som man tänkt sig.
När jag kom till jobbet så talade Robban om för mig att jag kunde åka hem igen. Ett litet missförstånd mellan mig och chefen. Skönt på ett plågsamt vis. För jag hade ju ändå tagit på mig jobbarkläderna. Men skönt som attans att komma hem. Skönt att kunna sätta mig och rita. Skönt alltihop.

Nu nördar jag. Massor. Det är alla hjärtansdagspyntat på WoW. Helmysigt. Det är förmodligen där jag tillbringar lördagen. På singelnördarvis. I en värld av eskapism. Jag är inte sarkastisk. Okej då, lite kanske.
Jag får ta tag i en av mina få singelvänner och åka pulka eller något. Fokusera lite på alla annan kärlek än den mellan man och kvinna. För den lyser lite ledsamt med sin frånvaro just nu. Eller alltså, inte för att jag är så himla onöjd med min singelsituation. Den är ganska trivsam. Förutom sånna här tillfällen då alltså. Piss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0