god morgon. eller kanske inte

Imorgon ska jag jobba tretton timmar. Från sju på morgonen till åtta på kvällen. Tre olika sorters jobb på två ställen.  Jag vill inte påstå att jag är överentusiastisk. Själva jobbandet är kul. Att det håller på i tretton timmar är mindre kul. Men det är lite mitt eget fel. Jag kan ju inte säga nej. Speciellt inte när alla låter så desperata. Jaja. Det ordnar sig. Det är bara att gå upp imorgon. Sätta på sig bästa humöret och ge sig av. Första nio timmarna krävs det engagemang och glatt humör, men dom sista fyra sitter jag ensam i en bil och då kan jag vara precis hur jag vill. Plus att jag får lyssna på Änglar & Demoner, som jag har blivit mer eller mindre besatt av. Jag är helt insnöad på partikelfysik, katolska kyrkan och illuminanti just nu. Hurra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0