I make babies.

Igår natt roade jag mig att tillverka bebisar med kändisar. På Makemebabies.com.
Resultaten blev ganska blandade, men jag kan avslöja att det inte fanns en endaste unge som faktiskt blev gullig. Johnnys Depps och mitt yngel såg iallafall ut som ett barn. Det var mer än vad man kunde säga om min och Gerard Butlers avkomma, som såg ut som en alkoholpåverkad husalf mitt i en nysning. Inte så söt med andra ord.

Tillslut, efter att Lollo precis hade länkat mig hennes och Jude Laws barn (som var bland det fulaste jag någonsin skådat), så ledsnade vi rejält och kom fram till att det finaste barnet som kunde skapas måste ju ha våra gener. Då är det ju nästan omöjligt att det misslyckas lixom. Så vi satte igång att producera ungen, väntade nio månader (eller snarare 20 sekunder) och ut kom en bebis. Som inte bara såg ut som en bebis utan som man även, med lätt kisande ögon, kunde kalla söt. Eureka! Ett barn var fött. 

Sen testade även Ivan och jag hur resultatet av ett korsande av våran arvsmassa skulle se ut. Jag lade upp två bilder. En på mig, en på Ivan. Som man ska göra. Ungen kommer ut. Och den är rödhårig? Inte diskret rödhårig heller, utan barnet typ brann.
Ska kanske tillägga här att både Ivan och jag hade svart hår på bilderna. Huh? Ivan anklagade mig för att lukta en annan mans aftershave och så var det med det.
Vi bestämde oss för att försöka igen. Jag lägger upp nya bilder. Jag väntar med spänning på barnets ankomst. Och det är platinablont?! På tredje försöket fick avkomman McDreamy-hår och stråhatt.
Jag förstår inte.  
Men söta blev dom iallafall.

Slutsats:
* Bästa och sötaste ungen får man tillsammans med en nära vän av det kvinnliga könet. Inte med en sjukt het skotsk skådespelare med mysig dialekt. Då får man en Dobby.
* Att vänsterprassla är inte bra. Då kan man få ett barn som brinner. Eller som har stråhatt.
* Makemebabies.com är löjligt underhållande klockan 02:00. Man skrattar. Mycket.





Godkväll önskar Lovistinia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0