I brist på ord

Jag tänkte så här. Jag fotar ju, i mellanåt. Och bloggen har ju en ganska tydlig brist på bilder. Så därför tänkte jag att jag slänger upp ett par. Lite då och då. Om inte annat så kanske jag kan dölja min skrivkramp med en väl utvald bild ibland istället. Som nu ungefär.




Detta, om det inte är uppenbart, är en frökapsel av något slag. För er som undrar så råkar jag älska ordet frökapsel.
Det finns en hel del namn som jag skulle vilja sätta på mina framtida barn men som jag inte kommer göra, eftersom det vore socialt självmord. Frökapsel är ett av dom. Sviskon, Krokus och Mintpastill är andra.

Jag är ganska barnsligt nöjd med den här bilden föresten. Vilket säger ganska mycket ,med tanke på att jag är sjukligt perfektionistisk när det kommer till mina egna alster.



Detta, gott folk, är jag. Bild tagen imorse. Om ni inte hade räknat ut det redan så är jag lite småego ( hallå, jag skriver om mig själv i en blogg) så vad är då mer passande än en bild på mig själv.
Ibland undrar jag om hela mitt ansikte består av mina läppar. Det känns lite så. Jag ser lite ut som en knäpp fisk.


Kommentarer
Postat av: nannes

oj.. riktigt fin bild på frökapseln.. Du är ju riktigt duktig på att ta kort Stina! :)

knäpp fisk? njae.. söt fisk om de nödvändigtvis ska va fisk.. hehe, men vacker bild på dig också iallafall!

2009-01-08 @ 22:06:29
Postat av: nannes

oj.. riktigt fin bild på frökapseln.. Du är ju riktigt duktig på att ta kort Stina! :)

knäpp fisk? njae.. söt fisk om de nödvändigtvis ska va fisk.. hehe, men vacker bild på dig också iallafall!

2009-01-08 @ 22:08:29
Postat av: nannes

oj.. riktigt fin bild på frökapseln.. Du är ju riktigt duktig på att ta kort Stina! :)

knäpp fisk? njae.. söt fisk om de nödvändigtvis ska va fisk.. hehe, men vacker bild på dig också iallafall!

2009-01-09 @ 18:03:53
Postat av: Anonym

tack så mycket. Jag gör så bra jag kan :P

tack så mycket, igen :P ^^



haha, snacka om att vara generös med kommentarerna ;)

2009-01-09 @ 23:04:45
Postat av: nannes

varsågod! ja de gör du och du gör det bra! mer bilder! :)

hehe, ja varsågod så klart! :)



haha, men det ville ju inte visa sig först och så blev de så. Men det är en 3 gånger så "stark" kommentar nu om du förstår va ja menar ;)

2009-01-11 @ 20:01:13
Postat av: Ellen

whaaa, du är ju hur vacker som helst! ögonen! näsan! munnen! ååh. underbart! :)

2009-01-27 @ 21:47:33
URL: http://ellenfilippamaria.blogg.se/
Postat av: stina

tack tack tack tack ellen! :)

2009-02-05 @ 23:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0