bluemarks

Min blogg har fanken tappat stinget, om den nu någoonsin har haft något som kan kallas just sting. Det jag egentligen försöker få fram är att den inte är den samma. Alls. Eller. Jag läste igenom en massa gamla inlägg häromdagen och insåg att jag inte lägger ner så mycket kraft på inläggen nuförtiden. Kvalificerat svammel mest typ. Mycket jobb, lite annat. Sorgligt.

Jag kan, i brist på annat, uppdatera er lite på skade/klant-fronten. Mitt finger är okej. Det gör inte ont, men ser konstigt ut. Svullet, fast det har gått flera veckor. Tänk om det ligger något fel därinne. Eller att en alien har lagt ägg där som nu håller på att kläckas. Vet inte vilken av verisionerna jag föredrar.
Sen körde jag på min hälsena med en paketvangsgrej i förrgår. Så nu är även min häl allderles blå och knöglig. Plus att jag räknade till trettio blåmärken bara på benen förut. Sen ser det ut som att jag har tagit ut en massa ångest på mina armleder för dom är allderles såriga och uppskurna av wellpappkanter och sånt. Kort sagt ser jag mer eller mindre misshandlad ut och bävar för att visa mig i bikini. Jag får väl säga att jag har sprungit in i en dörr eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0