Hej fåren!

Jag vet, jag är dålig. Jag har jobbat en massa. Ungefär konstant. Vardagarna består av  att gå upp obehagligt tidigt, duscha och krångla på sig uniformen, åka till jobbet och fara omkring där i antalet timmar, komma hem och krångla av sig kläderna igen, dra på sig mjukisbyxor och sätta mig framför teven eller liknande. Typ slöa på hög nivå så att man orkar leva morgondagen också. Fint liv. Men i höst blir det ändrig på det. 

Gick in på studera.nu tidigare idag och fick reda på att jag var antagen. Wiho! Så nu vet jag vad jag gör de närmsta tre-fyra åren. Det ska bli awesome!
Glädjen överskuggas dock lite av att allt blev så panikigt. Hitta bostad. Upprop? Csn. Och jag fattar ingenting. Verkligen. Men det är sånt som löser sig. 
Det var mest det jag ville säga. Att jag är freakin antagen. 

Må ni spela mina spel i framtiden! 

Kommentarer
Postat av: nannes

Grattis! =)

2009-07-09 @ 20:29:44
Postat av: Vickan

Wohooo! :D

Men jag kommer sakna dig!

2009-07-10 @ 15:30:52
Postat av: stina

tack så mycket båda två ^^

jag kommer sakna dej med vickis. Vi får hälsa på varandra ^^

2009-07-11 @ 19:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0