Och jag har det inte ett dugg roligare..

Nu är det helt plötsligt nästan mörkt. När hände det? Vart tog min älskade lördag vägen. 

Jag kan förester passa på att klämma in en bild på mitt numera betydligt ljusare hår. Bilden på mig själv som jag har häruppe till vänster annars är sjukt missvisande nuförtiden. Fast, ni behöver ju inte vänja er allt för mycket. Efter sommaren går jag förmodligen tillbaka till mörkt igen. Även fast det kommer innebära att spendera dyra pengar på jobbiga utväxter. Hur en människa kan passa bättre i mörkt hår, när hon är född i ljust, är och förblir för mig ett mysterium omöjligt att lösa. Men så är det, och då får jag väl rätta mig efter det.


 
Bilden är tagen på midsommardagen förövrigt. För er som undrar.

Kommentarer
Postat av: nannes

Kawaii!! =)

2009-07-17 @ 18:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0