Torsdagskväll

Hela dagen har jag trott att klockan är mer än vad den egentligen är. Som förut när jag var helt övertygad om att den var 22, det visade sig att den var 17. Sjukt illa. Trött som ett skrot är jag med. Men jag har tagit ledigt på måndag. Det ska bli hur skönt som helst. 

Skulle vilja färga håret. Jag bestämde mig idag. Att jag passar bättre i mörkt hår än ljust alltså. Jag lyckades lura mig själv länge där, men nu går det inte mer. Min naturliga hårfärg är inget för mig helt enkelt. Hur konstigt det än är. 

Nu ska jag rita en stund, men först ska jag gå ner i köket och hälla upp ett glas cola. Den kallar på mig. Mina fingrar är helt mosiga av allt virkande. Det ni. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0