Ofärdig

Som många av mina andra startade projekt, så ligger även mitt skrivande lite på is. Jag har så mycket för mig, så många ideér i mitt huvud som snurrar omkring, att mycket jag börjar på lämnas ofärdigt. Som historien här ovan. Det ligger näst intill komplett i mitt huvud och behöver bara skrivas ner. Bara början är klar, och som många andra gånger önskar jag att det gick att tänka saker som sedan skrevs ner automatiskt. Utan att jag behövde göra mer än att just tänka. Det vore fint. Samma gäller teckningar och sånt. Så mycket finns i mitt huvud och bara väntar på att bli nerklottrat när jag är på rätt humör.

Kanske är det idag. Som jag är på rätt humör alltså. Jag känner mig rätt kreativ. Ja så får det bli. Jag ser fram emot att fastna i ett riktigt redigt kreativt flow. 

Imorgon ska jag se Harry Potter. På bio. Awsome. Hoppas att ni har en bra kväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0