Bin ÄR coola

Jag jobbar. Så in i helvete. Fast det är rätt skönt också. På sitt sätt. Jag är ändå väldigt tacksam, att jag har ett jobb. Ett bra jobb. Men det är därför som det är segt på uppdateringsfronten. Delvis därför, och delvis för att jag tillbringar rätt mycket tid framför Sims 3. Sorgligt nog.

Det är så mina dagar ser ut nu för tiden och ett tag framåt. Jobba, äta, spela ,sova. Det börjar ge mig aningen abstinens. För jag vill verkligen hitta på saker med folk när jag väl är ledig, men när jag är på är ingen annan på. Sjukt typiskt.
Ikväll hade jag velat gå ut med studenterna, men det känns inte så smart med tanke på att jag ska gå upp halv sex imorgon och köra bil. Man behöver ju inte göra sig till en trafikfara medvetet.

Nyss tillbringade jag ett par timmar i sällskap av min morfar och en stor mängd bin. Det var fruktansvärt trevligt, och det säger jag utan ett uns av ironi. Jag gillar min morfar, och bin. Bin är coola. Så kombinationen är ju oslagbar.
Någon gång skullej ag vilja skriva ett helt inlägg om exakt hur coola bin är. Men jag känner att intresset för ett sådant inlägg kanske blir rätt svalt. Men det kanske jag struntar i, potesiell diktator som jag är.

Och just det. Jag vill att man ska få besked om man kommer in på högskola eller inte nu. Just precis nu. Eller i alla fall väldigt snart. Vem kom på att man är tvungen att vänta enda till mitten av juli. Oerhört frustrerande.
Jag menar, hur i helsike ska man ha tid att ordna bostad och säga upp sig från sitt jobb. Gaah.

Nu ska jag försöka få min simsgubbes eventuella pojkvän att sova över hos henne. Känns rätt skönt att engagera sig i hennes känsloliv istället för att ta tag i mitt eget. Sådetså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0