Gedäcken in gebedden

Jag är helt jäklarns slutkörd. Förmodligen mest av att jag känner mig så pressad att göra bra ifrån mig på jobbet. För att jag verkligen vill att det ska gå lika fort för mig som för dom andra, även om jag vet att det inte är logiskt eftersom dom har jobbati  evigheter. Men det gör mig stressad. Igår somnade jag till framför datorn med ansiktet i händerna, då ska jag bara påminna er om att min datastol inte ens är speciellt bekväm. Barstol i trä nivet. Snygg men inte så funktionabel.
Idag somnade jag nästan framför Super Mario Galaxy ( Spel till Wii). Helt otroligt. Jag som nästan aldrig är trött på eftermiddagarna eller kvällarna.

Imorgon jobbar jag ett sånt här pass igen. Kanske går det lite smidigare då. Kanske inte. Vi får se, för nu är jag allderles till bredden fylld med utmattning och ska däcka ner mig i min sköna säng. Så brist på uppdatering beror på trötthet.
Gonattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0