Heja heja

Det värsta med att jobba är att jag försummar mina regelbundna måltider, för att det känns bättre att skippa dom och ha mer tid att köra på. Eller för att jag har försovit mig (jag är ju verkligen ingen morgonmänniska) och inte har hunnit packa ner någon matlåda. Vilket resulterar i att jag vräker i mig shitloads av mat när jag kommer hem sen istället.

Idag har jag ätit ett grönt äpple, tre fjärdedelars kebabrulle utan lök och tomat, samt en lövbiff och fem champinjoner. Det kändes som en väldigt bra idé när jag väl höll på, men inte så intelligent såhär i efterhand. Bäst är att jag lovar mig själv att sluta göra så här varje gång, men sen skiter i det i alla fall. Jag är så dum. Plus att jag kommer se ut som en boll inom en snar framtid. Inte för att det är något fel med att se ut som en boll, vissa människor klär i det. Men på min kropp ser allt extraextrafett så konstigt ut. Det lägger sig på så konstiga ställen och man verkligen ser att det inte är meningen att det ska vara det.
Jag menar inte att jag ska gå ner hundratvå kilon. Bara ett par stycken så jag ser ut som jag igen, och känner mig lite mer hälsosam. Mer kan jag inte gå ner, för jag vet hur jag ser ut när jag går ner för mycket. Det var en skrämmande syn, och bör inte upplevas igen.

Imorgon ska jag vara jättejätteduktig, och verkligen hålla stenhårt på det, hade jag tänkt. Och som belöning ska jag köpa mig Sims 3. Lycka till mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0