In the early mooooorning..

Nu är jag hemma. Igår kom jag hem vid halv ett. Inte så jättebra med tanke på att jag skulle upp klockan fem idag. Ny tur, nya adresser. Snacka om att det här är rätt påfrestande för min stackars mosiga hjärna. Fast jag lär ju inte bli dement inom en snar framtid i alla fall, så mycket som jag använder den, och det är ju klart positivt.

Samma körtur imorgon med. Samma tid, samma kanal. Men det är ju långhelg den här veckan. Så fruktansvärt härligt. Nu måste jag bara förstöka snylta mig in på någon annans midsommarplan. Inte helt lätt eftersom det inte verkar som att någon annan heller har något planerat. Som vanligt. Go spontanitet.

Nu ska jag stoppa lite varm mat i min frusna lilla kropp, och sen borde jag egentligen sova. Men det tänker jag inte göra, för jag är värdelös på att sova middag. Så jag gör nog ingenting istället. Tar på mig mjukisbyxorna och bara existerar. Ja så får det bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0