Mosig hjärna..igen!

Har just kommit hem från en rätt trälig dag på jobbet. Inte trälig för att den var stressig utan snarare tvärtom. jag är fanken aldrig nöjd. Men det var så mycket dötid på en massa ställen att jag höll på att somna flera gånger och var sjukt oengagerad. Inte bra när man egentligen måste vara uppmärksam och komma ihåg en massa. Aja, jag kör ju den imorgon med. Tack o lov.

Om ett par timmar ska jag på vattengympa. Andra gången i hela mitt liv. Kommer ihåg att det kändes konstigt förra gången, det där fenomenet med att man blir trött och törstig fast man står i vatten. Äh, svårt att förklara.
Egentligen har jag ingen som helst lust att åka, men det känns nödvändigt. Min kropp och mitt psyke behöver det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0