Över min döda kropp

Min bror och jag är ensamma hemma. Vi har garvat som galningar åt Over her Dead Body, sjukt otippat. Jag har också varit i den stora metropolen Mjölby för att leta garn men alla affärer som säljer sånt var stängda, så det sket sig lite. Jag får köpa garn efter jobbet nästa vecka istället. Varför jag söker efter garn kan jag gå in på lite mer imorgon. 
Imorgon ska vi föresten åka till Söderköping och Smultronstället för att häva i oss kopiösa mängder glass. Lollo, Jimmy, Lollos bror och min bror alltså. Det kommer bli awsome. Buckets av glass är aldrig fel. Faktiskt.  


Okej, så det ser ut som en helt vanlig romantisk komedi, och det är precis vad det är. Men är man inte ute efter något mer avancerat så den alldeles perfekt. Plus att den innehåller folk som råkar sätta eld på sig själva, halkar och sånt. Det må vara en av dom lägsta formerna av humor, men det hindrar det inte från att vara fanatiskt roligt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0