Padwan

Idag har jag haft en padwan på jobbet. Det var awsome och rätt nervöst. Man vill ju inte framstå som helt dum i huvudet och värdelös på att lära ut. Det gick nog bra. Fast jag kände imellanåt att jag svamlade en del. Jag har en tendens att göra det när jag har allderles för mycket att säga som ska ut på samma gång. Kunde vart rätt pinsamt om jag hade varit sån som tycker sånt är pinsamt. Men det är jag ju inte. Oftast.

Imorgon ska jag vara padwan istället för master på ännu en ny tur på jobbet.
Det är rätt mycket nu, fast på ett skönt sätt. Känns bra att få tänka och lära sig lite nytt. Man känner sig ju helt fördummad när man inte pluggar längre. Så man får ta vara på de få tillfällena att använda sin hjärna lite. Känns efteråt att den är relativt oanvänd annars, helt mosig och dan efter en dag på jobbet. Som att huvudet är fullt av kladdkaka. Kanske.

Den närmsta tiden kommer annars bestå av jobb, jobb, kolmården, minigolf, lite mer jobb och sen var det något mer. Hmm. Sen vill jag köpa The Sims 3. Men det kostar pengar har jag kommit fram till. Plus att jag vet att spelet kommer var lite som ett svart hål för mig. Börjar jag spela det kommer man inte se till mig på ett bra tag. Så det kanske är bättre att jag låter bli. Eller kanske inte.

Nu ska jag missbruka en av mina nya seriecrawings.


Kommentarer
Postat av: Vickan

...Så är det med mig, sen jag köpte The Sims 3 har jag spelat konstant! Meeeen jag gillar't :p

Det är fan kul, Stina - köpe't!

2009-06-08 @ 16:26:45
Postat av: stina

jag köpte det idag döh. Har spelat det allderles för länge idag döh. Här slutar mitt liv..typ.

2009-06-09 @ 23:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0