Uppdate på fingerfronten

Uppdate på fingerfronten.

Jag har nu suttit och spelat The Sims 3 i sorgligt många timmar. och under hela den tiden har fingret bara blivit större Förut tänkte jag sticka hål på fingret och tömma det på lite blod så att svullnaden skulle gå ner och det kunde läka fortare, men mamma tyckte inte att det var någon bra idé. Hon och pappa tror också att det är brutet och att jag borde gå till vårdcentralen imorgon. Onödigt säger jag. Kan lika gärna vänta tills svullnaden gått ner lite så att jag kan känna efter om det är brutet själv.Känns dumt att ta upp någons tid över ett klämt finger när det finns bra mycket värre grejer man kan råka ut för.
 
Usch jag är så förbenat klantig. Hade jag bara skrikit lite eller gormat att jag hade fingret i kläm som normala människor gör så hade det kanske inte blivit så fult. Förbaskat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0