Lovestuck

Hej mina kära vänner. Nu sitter jag i skiten igen. Inte så mycket så att det har börjat påverka min omgivning, men det är bara en tidsfråga.
Jag förstår inte varför jag bara kärar ner mig totalt i killar som jag inte kan få och inte borde vilja ha. Folk som gillar mig intresserar mig inte. Varför. För att jag är en självförstörelsemaskin. Jag vet hur alla sånna här situationer slutar. Jag har rätt många exempel att ta av. Det kommer sluta åt helvete. På ett sätt eller ett annat. Och precis som förra gången så kommer det sluta illa för min del. 
Vilket kanske är rätt åt mig, med tanke på hur det har slutat illa för alla andra inblandade annars.  

Jag vet ingenting. Jag vet inte vad jag känner, jag vet inte vad jag ska göra. Vart går gränsen för vad jag får göra. Vill jag göra något. Hur kan fel kännas så rätt. Om bara livet vore att andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0