Crazy horses

Jag kom inte hem med så fasligt mycket grejor egentligen. En blå klänning från Vila som jag förälskade mig i och inte bara kunde lämna kvar där i affären, en mascara och eyliner eftersom jag liksom har fått skrapa fram pigment från väggarna på dom i veckor nu och så en jättehärlig stor vit blustunikaspetstopgrej som jag hittade på Gina Tricot. Eller ja, jag hittade den där häromdagen men orkade inte prova. Men nu gjorde jag det och den var underbar. Så nu är den min. Bara min. Muhahaha. Um ja. Det kommer bli mitt favoritsommarplagg 2009 känner jag.

Jag hittade skönaste sidan förut. Saltmannen. Här har man samlat en massa felhörda låttexter. Som  en stackare som i flera år hade sjungit fel på "Jag ska hoppa ner från Eiffeltornet". Grabbstackaren sjöng istället "Jag ska hoppa ner från hästen, broder." Det tyckte jag var hysteriskt roligt. Jag vet inte hur länge jag skrattade åt det. Det är min humor. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0