swing, swing

Solen skiner utanför mitt fönster. Inte genom tyvärr eftersom mitt fönster ligger på fel sida av huset. Men det gör inte så mycket just nu. Jag är bara glad att solen visar sig överhuvudtaget.
Man har länge misstänkt starkt att jag inte drivs av föda och vatten som alla andra människor, utan att jag faktiskt har inbyggda solceller. Eller klorofyll. Fast jag är ju inte speciellt grön, så jag röstar på det första.
 
Helst skulle jag vilja lägga mig i en av solstolarna i uterummet på altanen. Absorbera lite sol. Men jag kan inte. Jag måste rita. Sen måste jag fara in en snabbis till stan och köpa nya färgpennor. Dom jag använder nu är inte speciellt bra egentligen faktiskt. Och så saknas rosa. Och vit. Och så är jag hungrig. Jag kanske köper en cheeze också. Om ingen ser mig äta den så räknas inte kalorierna. Okej.

Och en kollega sa att hon hade snödroppar i sin trädgård. Jag älskar smödroppar. Så jag måste förmodligen plocka lite sånna med.
Så idag är en sån där dag som det känns som att man har enormt mycket att göra, men egentligen inte gör knappt något alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0