Ett sånt där inlägg som aldrig publicerades men som blir det nu

Okej då, håret blev inte så fasligt illa. Mamma såg ingen skllnad sedan tidigare först, men det skyller jag på ljuset, för skillnad är det banne mig. Eller jag hoppas verkligen det. För för 1500 vill man baskemig ha lite skillnad. Som syns.
Anledningen till att det blev så dyrt är för att mitt hår är långt, tjockt och verkligen absorberar allt man lägger på det. Det bara sörplade åt sig avfärgning, toning och lite mer toning ändå. Flaska på flaska, blandning efter blandning.
Detta är också anledningen till att det tog så lång tid. Närmare bestämt fem och en halv timme satt jag där. Nemas egentligen. Vill man vara fin får man lida pin. Men hungrig var jag när jag åkte därifrån. Så jag syndade och köpte med mig cheeze till lollo och mig på vägen. Gott var det. För gott. Det är min nya craving.


Kommentarer
Postat av: nannes

men stina.. nu har du allt fått en nolla för mycket där uppe i texten.. :O

hrm, hrm

host

2009-03-16 @ 18:23:21
Postat av: stinan

hrrm haha nej hannes det är allderles rätt antal nollor. Jag önskar att jag hade gjort fel though :P

2009-03-17 @ 01:32:49
Postat av: nannes

haha, oj då. Där ser man :D Men då måste de nog ha blivit bra iallafall! :)

2009-03-17 @ 17:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0