It's always say goodnight and go

Sådärja. Nu tog jag mig i kragen. Gjorde om designen som jag stört mig på i månader. Bra va. Ett irritationsmoment borta, check.
Aningen mer färgglatt. Aningen mer vårigt och glatt. Hoppas jag. När dom första lammen dimper ner i hagen är det dags att förnya bloggdesignen. Mental note.

För vi har faktiskt nio små vacklande ulliga krabater i fårhagen nu. För er som inte ser dom små luddiga underverken är det säkert inte ett dugg intressant. Men för mig betyder det att det är vår och att sommaren inte är långt borta. Sommaren betyder sol, och sol betyder en gladare Stina. Plus att  lammen är förbaskat gulliga att titta på när dom skuttar omkring. Bara det lixom. 

Nu är det dags för mig att krypa ner under duntäcket. Det känns som att huvudet är fyllt av vadd. Och jag har en hemsk träningsvärk i vänstra skinkan ( som förövrigt är ett av dom fulaste ord jag vet). Bästa är att jag inte har fått träningsvärken av att just ha tränat. Den kommer sig av att jag har hoppat in och ut ur den gigantiska posthalvlastbilssaken två dagar i rad. Man skuttar ur den stup i kvarten och det är fasligt långt upp till sätet från marken. Därav skinkvärken. Patetiskt men sant. Optimalt med en övertränad sida av baken. Det lär se festligt ut.

Guten Nacht 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0