A bit carried away..maybe

Nu har jag googlat cyklar i en evighet. Mamma har nämligen en cykel modell äldre som hon inte använder längre som jag kan få. Eftersom den vita färgen på den är rätt dassig och avskavd så tänkte jag fixa till den lite. Så imorgon startar projekt pimpa cykel.





Förut lyckades jag hitta en cykel som matchade bilden av min pimpade cykel i min hjärna perfekt. Hur stor är den chansen på en skala. Det här är en Electra Amsterdam (Original 3i) och det var kärlek vid första ögonkastet. Tyvärr så är den rätt dyr och är svår att beställa, annars var jag farligt nära att allvarligt fundera på att köpa den istället. 
Men något i stil med den här vill jag att cykeln jag ska fixa imorgon ska se ut när jag är färdig med den. Tyget som är i bakrunden vill jag sy som innefoder till cykelkorgen jag vill ha. 
Och redan nu känner jag att  jag har ryckts med lite väl mycket i det här projektet.
Ähh vill man så kan man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0