Bland raukar och får

Vet ni. Värsta grymma. Jag klämde mig på jobbet igår ( jag skadar mig alltid mer än en gång varje tillfälle jag jobbar) och min nagel blev lite svart. Det låter ju inte alls speciellt grymt eller hur? men jag har inte berättat det coola än. Det  svarta på nageln ser precis ut som en pytteliten gullig mustasch. En sån dära krullig en som man brukar rita dom ni vet.
Jag försökte ta en bild, men ingen gjorde mustaschen rättvisa. Ni får använda er fantasi istället.

Imorgon åker jag och Jake till Gotland. Jag har aldrig varit där och det kommer bli svinkul. Raukar och får, man kan ju inte annat än trivas förmodligen. Fast jag börjar bli lite nervös med. Jag ska ju träffa alla som bestämmer om jag kommer få gå där i högskolan eller inte. Och dom andra som har sökt samma utbilning som jag kommer jag kanske också träffa. Hjälp.
Jag har tjuvtittat lite på kort på dom som började förra och förrförra året. Dom ser coola ut. Tänk om dom dömmer mig innan dom pratar med mig och tror att jag är värsta fjolliga tjejen. För jag ser kanske lite ut som en sån. Fast jag är stentuff på insidan.  Ääh det löser sig. Det gör det nästan alltid. Faktiskt.


Kommentarer
Postat av: ellen

åh, vad trevligt. hälsa jake-skrällekatten! :)

2009-05-28 @ 20:53:17
URL: http://ellenfilippamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0