Dansterapi

Det blev inget promenerande. Jag får köra mastodontpasset i simhallen imorgon istället som kompsensation. Fast jag och lillebror dansade i en kvart nyss. Ingen avancerad findans alltså, utan bara sån där let your self loose-dans. Sån där dans när man bara hafsar runt i en enorm hastighet och gör sånna där extremt fula dansmooves, som man har plockat upp på youtube eller hos någon kul filur på dansgolvet på någon klubb. Inte ett dugg snyggt eller elegant, men skönt svettig och glad blir man. Testa vettja.

Nu halvtittar jag på Barcelona - Manchester united matchen. Jag har inte låtit mig bli för engagerad så jag lägger nog ner nu och spelar Wii med broderen istället. Måste ta vara på kvällen för imorgon är det upp i ottan och jobba igen. Huga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0