"Pocahontas!"

I förmiddags när jag pratade i telefonen med en skattemänniska så ringde det på min mobil. Eftersom min pappa eller mamma brukar ringa så dags ungefär så tryckte jag bara av mobilen utan att ens kolla vem det var, pappa eller mamma kunde jag ju ringa upp när jag var klar i telefonen. När jag väl hade lagt på och kollade vem som hade ringt, så visade det sig att det var Högskolan på Gotland. Panik. Ett sånt där typiskt samtal jag inte borde ha tryckt bort alltså.

Jag har ingen aning om vad dom ville, för dom har inte ringt tillbaka än, men jag är sjukt nervös och aningen skräcklagen. Har jag glömt att skicka in något. Har posten slarvat bort mitt arbetsprov. Har dom inte fårr mina gymnasiebetyg. Gaaah jag blir tokig. Ring ring ring. Genast.
Jag ringde tillbaka och kom till växeln. Dom sa något i stil med att den som nu ringde kom inte från växeln utan det var någon som lånade den telefonen, och att den förmodligen skulle ringa igen. Alltså. Hjälp.

Annars har jag varit rätt nyttig idag. Åkt in till banken med mitt felaktiga bankkort och löst en annan grej. Sen har jag varit ute och gått med min mamma. Det haglade, mindre skönt. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Titta på film och rita. Spela lite tv-spel. Titta på Greysavsnittet jag spelade in igår. Det finns löjligt många ickeansträngande grejer att göra just nu. Hej I-landsproblem. Hejdå bloggläsare.

Ps. Idag har jag nördat Disney. Kolla in det här klippet. Jag skrattade tills jag fick andnöd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0