Slipus

Nu har jag slipat som en galning på cykeln. Ingen av klisterlapparna som satt på gick att pilla/skrapa bort, så jag fick tokslipa väck dom istället. Sen har jag skruvat bort alla onödiga tingestar och så har jag täckt däcken med plast för att dom inte ska färgas. När jag var klar med allt det så upptäckte jag att jag måste be pappa skruva bort kedjan och kåpan som sitter över, annars kommer det inte att funka. Men jag hittade en grym färg i alla fall. Den som jag hade tänkt från början, som är på bilden härunder, fanns inte någonstans så det blev typ den fast aningen blåare och lite metallic. Sen köpte jag en mörkbrun metallig till pakethållaren och ringklockan. Det kommer bli sheitbra.

Mamma och jag har just varit ute och promenerat i regnet. Vi tog kortisturen på en timme eftersom jag ska på bio om en stund. Änglar & Demoner. Pepp pepp pepp. Ni vet, jag snöade ju in mig rätt rejält på den boken för ett tag sen. Go partikelfysik.

Duschtime. Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0