Monsterdobermanpittbullrottweilerkorsningshundar och cancersol

Åååh idag har jag sugit åt mig så mycket sol som det bara går att proppa in i min kropp. Jag har sugit åt mig sånna enorma mängder så att om jag släcker lampan nu så lyser jag förmodligen i mörkret. Awsome. 

Fast just när jag jobbade kanske det inte blev så mycket sol. Enligt illustrerad vetenskap så får man inte in så fasligt mycket sol genom en vindruta. Bara dom skadliga strålarna som man får cancer av tydligen. Känns bra och lugnande. Dom föreslog till och med att man skulle smörja in sig med solkräm om man skulle åka bil längre stunder. Hallå vem gör det? Det blir ju jättefarligt. Först och främst kommer man ju halka omkring som en blöt säl på själva sätet ( om man har typ shorts alltså) och sen kommer man ju inte kunna greppa ordentligt om ratten.  Det osar ju trafikfara om det.

Annars har jag promenerat en timme idag igen. Jag som är sådär sjukt dumslö tycker självklart att jag är fantastiskt duktig och unnade mig två glas cola förut. Helt gudomligt. Jag har inte druckit på hela fördömda veckan. Ytterst plågsamt egentligen. Om man skär ner på något med coffein i så för man tydligen jordens huvudvärk. Suprise..not.

Fyra hundar på fyra olika ställen skällde på mig när jag knallade förbi. Jag är inte speciellt rädd för hundar. Jag borde vara räddare med tanke på att en hund anföll mig, drog ner mig på marken och tuggade på mitt huvud när jag var liten. Men nej, inte så värst. Men när stora monsterdobermanpittbullrottweilerkorsningshundar skäller på mig blir jag rätt paranoid. Håller staketet? Kan dom gräva sig ut? Vill dom äta mig? hjälp hjälp hjälp. Vilket resulterar i att jag går där typ tvåhundra meter efter deras hus och kastar frenetiska blickar över axeln för att kolla så att dom inte har börjat kubba efter mig.
Jag kan tänka mig att jag såg ut något liknande på min uppkörning faktiskt.

Imorgon blir det IKEA. Morsning.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Men hur i fasiken gick det med telefonsamtalet från högskolan då? Jag har ju väntat spänt på en fortsättning!

2009-05-16 @ 22:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0