Gyllende gräs och Hana Pestle

Jag ska bara berätta att jag och mamma just har cyklat en mil, medan solen gick ner. Att se solen gå ner på sommaren är bland det bästa jag vet. De där minuterna då gräset lixom klamrar sig fast vid de sista strålarna och allt är sådär gyllende. I just de minuterna, i det där gyllende gräset, skulle jag kunna bo förevigt.

Sen tycker jag att ni ska lyssna på den här kvinnan litegrann. Hana Pestle. För hon är rätt fantastisk i mitt tycke. Plus att hennes verision av Leonard Cohens Hallelujah är grym. Och ja, det är snuttar från Twilight. Alla andra videor med låten var dötråkiga. Och Edward Cullen och Bella (ja jag är lite kär i dom båda) kan man aldrig få nog av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0